Friday, August 8, 2008

080808

888 no yg org cina kate ade 'ong', tp itu dieorg kate lah...
mungkin sbb tu lah Olympic Games kat beijing start pada tarikh ni.
whatever laa.. but smpt tgk majlis opening mlm td.. Gilee syok tol smpi pete pon sanggup tgk smpi abis.. Bg ausse mcm, pete olyimpic games sgt2 special.
Cause australian athletes very2 good daa.
So tunggu dan lihat jek lah bape medals dieorg angkut bwk balik aus.
itu cite pasal olympic..

Ape yg belaku pada aku pd tarikh 888?
Akhirnya... setelah lebih 5thn sejak aku daftar uat master, aku dah anto thesis!!!!!
Rase nak ketawe nak nangis nak lompat nak jerit kuat2..
rase ringan ckt otak aku diuatnye..
Kenape 5thn baru siap? hanye aku n yg melaluinye tahu ape jwpannye.
Dlm tempoh tu, mcm2 lah terjadi.. Kalu nak tulis alamat tercabut jari2 aku ni.
Ade smpi tahap tu aku xnak abiskan uat master..
stress + bengang + tension jg ckp lahh..
paling bengang bile org asyik tanye:
Ko dah abis lom?
Bile ko nak abis?
Ape cite ngan master ko? dll
Ade yg tanye sbb mmg nak tahu ape news pasal kite..
so tq very2 much sbb tanye.
ade yg tanye pasal sbb nak 'menganjing' jek..
so pergi mampus lah korg..
aku xabis, tp aku xmenyusahkan hidup korg n aku xmintak duit korg..
Tp paling xbest kalu ade dikalangan family member yg 'menganjing' same.
Ape aku leh uat mase tu cume senyum n uat2 ok jek..
tp dlm hati, malaun tol la..
sumpah seranah jgn ckp lah..
But... pape pon yg penting skrg ni dah abis n tunggu jek lah keputusan senat..
Mintak2 semua ok.

Ape yg aku nak uat ngan master aku lepas ni?
Hemmmm... Tunggu dan lihat jek lah..
malas mahu pikir perkare ni.
Yg penting focus ape yg ade dpn mate skrg..
Hidup kene focus kehadapan, positif, komited, hardworking n ENJOY!!!
Baru lah hidup penuh ngan warna warni keceriaan :)
Satu lg, grow up n belajo dr kesilapan sbb semua org uat silap..

2 comments:

qwypark said...

hi jot..hehehe 080808 tarikh keramat ko pilih, aku faham sgt perasaan kalu org tanya lelebih psl study ni, master ke phD ke, xper janji dh siap, life must go on.

babechiwa said...

TAHNIAH JOT... SAMA LA AKU.. MMG TAKSUKA SOALAN CEPU EMAS MCM TU..TP ABAIKAN JE... KITA YG BERTARUNG N TANGGUNG KOS NYA... MMG BEST KO PILIH TARIKH TU.. HAHAHA