Friday, September 5, 2008

Birthday Abah yg ke-67

Abah lahir 31 Aug 1941..
So pada malam merdeka yg lepas kami anak adik beradik serta cucu2 balik ke kg utk celebrate b'day abah..
Selalunye uat mkn2 kat umah jek tp kali ni kami seramai pakat dinner kat luar..
Semue sekali 32 org..


Kak ilin n Kak ilah program manager bagi majlis ini


Maje anak2 bwh umur 9thn

Gamat la restoran tempat kiteorg mkn tu.
Nak uat mcmne dah ramai kan..
Kak ilah telah menempah kek yg sgt beso n special utk abah.
Pada bln Aug ade 8 org ahli family aku sambut b'day, termasuk lah kak ilin n kak ilah.
So kirenye celebrate sekali lah.
Makanan mlm tu mmg best lahh.
Yum yum..


Abah n Mak mase potong kek


Pete n aku bg hadiah buku kat abah

Dah lepas dinner kiterorg g main bowling kat BP Mall..
Jgn tak percaye yg abah aku ni champion bowling antara ketue2 kampung kat batu pahat..
Hebat sungguh.. Mungkin die selalu practise baling buah kelape agaknye..
So reramai g lah pusat bowling tu.
Excited jgn ckp dari yg beso smpi cucu2 yg kecik2.
Last2 smpi kat tmpt bowling tu ade tournament a.k.a full house daa
Hampeh btl.. So next time jek la..
Mase nak balik g car park ade berlaku drama lak..
HAMKA HILANG!!!
Menggigil kepale lutut aku, nak menangis nak jerit nak marah semue org n mcm2 lg lah..
Ade lah 15min cari kat semue BP MAll tu..
Last2 rupenye die ngan adik lelaki aku.
Die be2 tu org first n paling depan kuar dr tmpat bowling n g car park.
Buat cuak aje laa..
Kepale otak aku ni dah pikir yg bukan2 dah..
So lepas tu dieorg g tgk bungeapi kat BP walk aje.

Kak ilah, Mao, Kak ilin, Aku n Azreen

1 comment:

qwypark said...

Abah ko anak merdeka rupenyer!! Meriah sungguh majlis..huhu buat aku rindu kt family